czwartek, 23 stycznia 2014

REZYGNUJE

Bardzo i to bardzo was przepraszam, ale rezygnuje z pisania tego opowiadania. Straciłam całkowicie pomysł na te opowiadanie i co raz trudniej mi pisać rozdział.  Bardzo dziękuje za tyle wejść i za te komentarze <3. Byliście/ jesteście wspaniałymi czytelnikami ale ja nie potrafię już tego pisać. Jedyne pomysły które przychodzą mi do głowy to w ogóle inne tematy na opowiadanie. Jak na razie z nudów napisałam trzy rozdziały. Kiedy napiszę jeszcze siedem takich rozdziałów zacznę pisać nowego bloga o w ogóle innym temacie. Mam nadzieje, chociaż że z tym blogiem mi się nie udało jednak będziecie czytać ten nowy. Na prawdę przepraszam <3 Kocham Was moi czytelnicy :) Do zobaczenia kiedyś <3

5 komentarzy:

  1. no ej, to opowiadanie było super. prosze, nie opuszczaj go ;c wróć tu kiedyś, okej? prosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrócić, miałam wielkie plany na to opowiadanie, chciałam je skończyć i tak dalej. Tego bloga nie usunę bo to na nim osiągnęłam. Niestety ostatnimi czasy straciłam wenę na to opowiadania. Dwunasty rozdział moim zdaniem był jednym z najgorszych i przez nie wciągnęłam się w totalne bagno z którego jak na razie nie potrafię wyjść. Jednak pisze teraz nowe opowiadanie (nie jest jeszcze opublikowane) mam już kilka rozdziałów i całkowity pomysł, Justin nie jest tam jakimś gangsterem to coś całkowicie innego co postanowiłam pisać trochę inaczej. Tutaj pisałam z trzeciej osoby tam natomiast tam będę pisać z punktu bohaterów. Wcześniejsze opowiadania tak pisałam, no ale wracając mam nadzieje, że gdy stworzę nowego bloga tam też będziecie od czasu do czasu zaglądać, mam też nadzieje, że spodoba się Wam jak będę go pisać :). Jesteście wspaniałymi czytelnikami <3

      Usuń
  2. NIE !!!! ZACZNIJ ZNOW PISAC :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej to jest zajebiste nie zostawiaj pisania!! Masz ogromny talent!!! <3 / @EmEmily69

    OdpowiedzUsuń

Jeden mały komentarz nawet ze zwykłym napisem " czytam ". Motywuje ! Dla ciebie to kilka sekund dla mnie to WIELKA motywacja ! ;)